220410

Igår på skolan var det seriöst och lärarna var kreativa.

På kvällen stod det hoppning på schemat. Vi var ute på stora uteridbanan och jag hade Exidus. Efter träningen stannade jag, Fia och Carro för att sova på ridhuset. Det var mysigt på kvällen med mycket snack och gott ätbart.

På morgonen steg vi upp 7 jag for och släppte ut T och hans polare. For sen tillbaka till kdrf för att hjälpa till med att göra klart stallet.

När skolan sen startade hade vi dressyr och jag hade lilla Russe!! (Rusty) Det var första gången jag red honom och jag smågillade som han. Lite lat men. Efter lunch hade vi teori om skador.

När vi slutade tog jag bilen till pappas jobb för att prata om jobb. Så nu står det klart att jag har 8 veckors sommarjobb. Det är parkarbete på sunnanå, sörböle och atorp.

Efter det blev det en ridtur på vilddjuret. Han var allt annat än lugn så det blir inga fler kommentarer om det.

Efter middagen och fram till nu har jag då städat mitt rum och jag lovar att det har aldrig varit såhär lite grejer här inne. För imorgon flyttar vi ut till stugan och lämnar huset för alltid. Det är väl lite städning osv kvar men.


Tarzan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0