240410

Blev ingen uppdatering igår för jag helt enkelt inte hann.
Dagen igår började med:

* Utvecklingssamtal
* Matte med maggan
* Mentorsmöte
* En sväng på stan, köpte ett pack ringar, armband, nagellack och solglasögon.
* Stallet
* Sväng förbi coop med mamma, köpte turkosa tygskor (som matchar nallacket)
* Middag
* Till Natta, Bella, Viccan och Sebbe hade också vägarna dit
* Statoil, när allt annat i kåge är stängt hittar man glass där

Idag har jag inte hunnit så mycket, eftersom jag sov nästan hela tiden igår kväll förutom då jag åt glass var jag jättepigg på morgonen. Red Tarzan och för sen ut till stugan. Nu har jag just kommit in från solen och väntar på maten samtidigt som jag ser 90210.

Ikväll ska jag till Bella och vi får se vilka som kommer dit för jag har ingen aning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0