290410

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade, kort om vad som har hänt de sensate dagarna. Skola, prov, stallet och hoppträning.

Idag började jag dagen med att stiga upp kl 6 fara till stallet och släppa ut hästarna. Sen mockade jag och tog in T för att rida han till kdrf. Tur att min häst är en sjtärna när han är där annars had jag skämts. Han står som ett ljus och är lydig. Lektionen vi hade idag med skolan bestod av sidvertsövningar. Han var helt okej då med, lite ofokuserad ibland bara. Efter att vi hade haft teori red jag hem igen. Framme där blev det en joggingtur, göra klart stallet, fara och tanka, förbi wikströms, duscha och hamna här medans jag väntar på maten.

Ikväll blir det bara chill framför datorn och så ska jag ringa till Ida om praktiken.

Imorgon är jag visserligen ledig men ändå fullproppat schema. Det som sak hinnas med är, sova länge, stallet, duscha, äta ngt, träffa Natta på stan (om jag hinner), hämta Natta på stan, svänga förbi Maxi. Sen vet vi inte riktigt hur kvällen slutar:)

Oj det blev ett långt inlägg.

Hoppas alla får en bra valborg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0