hemmakväll

Efter att ha varit på stan idag och bland annat kollat kontot insåg jag att Sara kommer inte ha råd att tävla KM:et. Vi får ta bara Caprillitävlingen nu över vintern. Vars tog alla pengar vägen?

Ikvl har jag gjort typ ingenting.. Kanske skönt?, Ja lite men nu blir det nya tag till veckan sen är det lov och då ska det inte bli några dödagar då jag gör inget. Jag taggar både min och Tarzans träning! Så jag önskar mej bra väder i julklapp!! Sen måste jag säga att jag är lite taggad/nyfiken på julen, för jag tror att det här är första julen på flera år jag inte har köpt mina egna presenter!

Det där var ett tag sen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sötnosar!:')

2010-12-19 @ 10:17:31
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0