020510

Landat i stugan efter att ha varit borta hela helgen.

En kortis om vad jag har gjort:
Fredag, valborgs:
Ledig från skolan. Åt hos natta med trevligt folk, bussen till stan och träffade fler trevligt folk, sov hos bella

Lördag:
Jag och natta tänkte ta 12 bussen till kåge, men eftersom det var en röd dag så gick bussen först 1. Blev då en sväng på stan. For till stallet och duschade sen hos natta där jag också åt middag. Kvällen blev mys med natta och bella med godis och musik.

Söndag, idag:
Vaknade hos natta och åt tacos till frukost och såg en film. For sen till stallet, red till kdrf och hade med T på lektion. Gick bra. Red sen hem igen.

Hur ska jag göra med mitt liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0