110510

Den här dagen har varit riktigt tung. Vaknade och orkade verkligen inte stiga upp. Var seg tills jag cyklade ner till bussen för det var riktigt kallt idag. Dagen på skolan började med matte, förbereder mej för nationella. Har i matte A imorn och matte B på tisdag. Jättekul att ha matte på morgonen när man är trött. Till lunch var det tonfisk, jättekul igen. Sen satt vi och lyssnade på häst 3ornas redovisning av projektarbetet. Var så trött att jag inte kunde sitta still. Jag och Carro tog 2bussen hem. Tur att jag hade henne idag iaf:)

I stallet fick T raspade tänder. Eftersom han inte tyckte det var speciellt kul så fick han lugnande och var rätt så drogad ett tag. Han fick då stå idag.

Nu ikväll hade jag tänk se lite one tree hill eller något liknade:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0