281110

Oj vilken helg!
Under veckan så har det mest varit en hel massa prov som jag har skrivit mindre bra på..
Fredag, Station med fin tjejerna Viccan, Bella, Lina, Ewe, Josse och Emelie! Superkul kväll:)
Lördag, Jobb i kusmark då Krutov spelade. alltid lika trevligt trots att man är trött.
Nu är jag hemma och har precis fått veta att jag inte kan ta med min häst till kdrf i veckan heller..! Verkar bli en slappar kväll ikväll.
Skulle bli glad om någon kan hjälpa mej att ta mej till kdrf imorn på morgonen.. hatar när bilar inte fungerar..



Kommentarer
Postat av: Vannichis - Blogg om min vardag!

Söt bild!



SV; Svarar på kommentarer :-)

2010-11-29 @ 15:49:45
URL: http://vannichis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0