301010

Började dagen på skolan med historia, det var ganska intressant. Efter skolan svängde jag förbi stallet och sen hem. Hann chilla ett litet tag framför datorn innan jag gjorde mej klar och for ner på stan för att möta Natta.

Vi shoppade, åt middag på max, sminkade oss och skjutsade mamma, Ann och Linda.
När det var avklarat drog vi vidare till Linda, Sandras kompis. Förfest för dom innan station. Jag skjutsade dom till station och begav mej själv till Skelleftehamn för att träffa Viccan och Alice, och många fler. Sjukt trevligt!

Sen avslutades kvällen med att jag skjutsade hem Alice och nu har jag tänkt lägga mej och sova och så taggar vi imorn med, stall och halloweenfest!;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0