080910

Nu blir det ett nytt försök att starta upp bloggen.

Igår kom jag och Fia hem från praktiken i Domta, Enköping, Sockholm. Direkt när vi landade tog vi kurs mot Kusmark för att rida ut på en tur med vildhästarna. Det blev galoppträning! Sen blev det mys hemma med Idol och film:)

Idag har jag inte hunnit med så mycket, passade på att sova ut. Men har hunnit beställa från hööks, 2 par ridbyxor, ett träns och ett par lädertyglar. När jag har skrivit klart det här inlägget blir det att fara till stallet och rida, sen springa äta midag och fara till Natta.


Hittade en gamal bild på Kevin nu när jag satt vid mamma och pappas dator:)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Detta gillas hörredu^^

Btw, gillade din kommentar;)

2010-09-09 @ 09:48:28
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0