120910

Nu börjar den här härliga söndagen ta slut. Idag har jag hunnit med mycket och är ganska nöjd. Steg upp halv 10 ( somnade halv 4 kvällen innan), 11 for jag och pappa och hämtade hö och fixade i stallet. Kl 3 bar det av till Kusmark och senare kdrf. På kdrf var det dressyrspecen. Vi tränade framdelsvändningar. Väldigt nöjd över Ts insatts då vi även galopperade lite på volt. Sen lastade vi och jag körde till Stämmningsgården. Så nu har T flyttat hem. När vi äntligen var hemma kl 7 så for jag ut och sprang en sväng. Grymt skönt:)

Nu kanske ni är lite nyfikna på vad jag shoppade i umeå:
* Vinterjacka
* 2 par skor
* Solglasögon
* Vantar
* Bh och trosor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0