160910

Lång dag! Börjaade redan kvart över 5 då jag steg upp för att åka till Umeå med skolan då vi hela dagen guidade klass 4-6. Jag var inte på humör att göra det så hela dagen blev bara väldigt tråkig och dryg. När jag äntligen kom hem for jag ut och sprang. Det var sjukt skönt men jag har lite ont i vänstra vaden.. Sen i stallet blev det en skrittur med sadel och det vad tur att jag hade sadel för min lilla häst tyvkte inte vi skulle skritta.

Imorgon börjar det med Historia på skolan, fika med Viccan, mocka i stallet, äta middag, Ta in T antingen innan eller efter vi bygger bana på kdrf, vara med Viccan och Natta. Det blir nog en ganska välpackad dag. Brukar bli så när man ska vara på tre ställen samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0