180910

Nu vet jag varför mitt humör var som det var igår, idag är jag jätteförkyld! Är rätt så knäckt och behöver vila. Vilket passar den här kvällen kalas då alla andra verkar vara upptagna;)

Planerna för gårdagen ändrades ganska mycket, men kvällen slutade kalas ändå! Började med att bygga bana och vara på kdrf. Kl 9 var det klart och jag for hem till Natta och väntade tills hon kom hem kl 10 från Villvattnet. Vi tittade på datorn och snackade en bit in på natten.

Sen var jag på kdrf igen kl 9 på morgonen för att jobba på ponny hopptävlingen. Det var kul trots att jag var så risig. Hos Tarzan blev det inte som planerat, alltså ingen ridning. Kände att med mitt humör skulle vi bara bli ovänner. Så det blev en lång promenad med högmusik i stället. Fick då bort huvudvärken lite grann.

Ikväll väntar då, hockey på tv?, gossip girl, kräftsallad och västerbottensostpaj. Kan inte klaga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0