040111

Jag gillar att blogga på natten!!

Idag har varit lite upp och ner, vaknade i morse och orkade inte stiga upp, drog mej hur länge som hellst. Väl uppe åt jag lunch och chillade framför Oskars dator innan jag äntligen tog cykeln till stallet. Sen har jag bara suttit vid datorn och sett vänner och skrivit på msn. Kring halv 9 hämtade Natta och Bella mej och vi for till Bureå och såg jvm. Så nu efter förlust är jag väl inte lika tagad som jag var på vägen dit och medans jag väntade på hämtning.


Bara för ingen ska kunna klaga på att jag alltid har samma bilder lägger jag upp en risig mobilbild på Oskar och Felicia

Kommentarer
Postat av: i

hihih vem tänker du nu på (A)

2011-01-04 @ 12:38:20
URL: http://ipe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0