100111

Igår somnade jag ca 1 sen vaknade jag 5 och kunde inte somna om, BRA JOBBAT SARA! Gav helt enkelt upp och åt frukost istället. Sen idag har jag hunnit med tandläkarn och stallet. Säger tur för mej att jag har varit i stallet exakt hela dagen för det kan verkligen vända humöret! Trots att jag bara har velat sova hela dagen är jag nöjd att jag har gjort allt utan att klaga!

Dressyr på Lola, Galoppövning med korta läder på Urchin, knoppat man på tid, ridit ut på T vi mötte både buss och glassbil och både jag och hästen lever:)

Så nu tror det eller ej, MITT HUMÖR ÄR PÅ TOPP:D


Kommentarer
Postat av: Sofia

GillaGillaGilla;]

2011-01-10 @ 22:08:32
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0