120111

Idag vaknade jag helt okej tid, försöker ställa om dygnet!
Jag har då hunnit med, ringa kdrf, Hoppa T, köpa en saltsten, sprungit, lite läxa.

Roligaste måste det ha varit att hoppa T. Jag visste inte att det fanns en hopphäst långt inne i honom. Han tvekade inte en gång och var jättetaggad hela tiden! Så tack Viccan!! Utan din hjälp hade det nog aldrig blivit av. Hon fick även vara filmansvarig så nu har jag ännu mer filmer att visa upp till projektarbetet.

Frågan är bara vad jag ska sysselsätta mej med resten av kvällen. Det är många timmar kvar innan jag kommer somna.



Det här är den första bilden jag tog på Tarzan. Idag kan jag knappt tro att det är samma häst. Han har förändras så mycket till det bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0