Sista dagen

Imorgon börjar då hemresan. Jag har haft det helt otroligt bra här även om jag har tyckt det har varit jobbigt. Beror nog mycket på att jag inte gillar att ha för mycket tid till att tänka.. men det kanske är nyttigt att ha det? Jag tror då det, för efter en vecka här tog jag tag i mitt liv och började njuta av att göra ingeting!:)
Man kan ju undra vad jag gör inne vid datorn då det är strålande sol ute, jo för jag orkar inte smörja in mej och vill inte vara räka när jag kommer hem:P
Om 2 timmar ska jag, Felicia, Lovisa, Linnea, Julia och jag tror även Oskar vara med i någon dansträning, vi kommer i alla fall ha en mycket fin paliettkjol på oss;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0