Solsolsol

Sitter nu efter maten och funderar om man ska beställa in en drink eller inte;) Varmt och skönt har vi iaf!!
Söndag: Jag tog det väldigt lungt, chillade i skuggan ganska mycket och var lite trött. Ganska trött på allt och alla.. Men det vände totalt då jag på shoppingrundan innan middagen hittade de mest underbara skorna på länge. Brunt läder och en högklack. Tror till och med pappa fick bli en centimeter kortare än mej!
Måndag: Idag blev det piren, för där känner man inte hur varmt det är för det fläktar bra. Vi åkte också så kallad soffa efter båt idag.
Dagarna går ganska bra man tänker inte så mycker försöker mest bara läsa hela dagarna. Men det är nu då man sitter vid datorn man får hemlängtan. Nu tror jag att vet vankas shopping om jag inte har fel;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0