Turkiet

Nu har vi hunnit vara här ett par dag så ni ska väl få en lite uppdatering.
Börjar med att berätta att det är en gigantiskt buffé till varje måltid + att det nästan hela tiden finns glass, konstiga kakor och frukt. Vilket leder till att jag kommer äta ihjäl mej. Då är det tur att det finns ett gym som jag besökar varje dag för att slippa solen och för att man äter hela tiden. Annars så finns det många andra aktiviter man jag göra typ som tennis, badminton, fotboll osv. Men har inte hunnit med att testa det.
Onsdag: Hela kvällen gick åt till att resa.
Torsdag: Vi kollade mest runt på hotellet så vi inte skulle gå vilse. Sen var vi vid poolen hela dagen och testade även vattenrutchkanorna.
Fredag: Vi hittade oss ut till piren vid havet. En gigantisk brygga som man solar på som är ungefär 3,5 m över havsytan. På kvällen kollade vi på lite shopping.
Lördag: Piren även idag. Men jag börjar känna att solen är liite för mke för mej. Vilken betyder att jag är ungefär som jag alltid är när jag varit i solen/värmen för mke.
Nya tag inför imorn, ska starta med en sovmorgon!

Kommentarer
Postat av: hehehe

låter underbart hörru =D du får kääka lite av maten åt mig med, vi lever typ på pasta och ketshup ;)

2011-06-18 @ 20:13:17
URL: http://ipe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0