181011

Idag spenderade jag nästan hela dagen på stan. Mitt första möte var på Arbetsförmedlingen, när jag berättade för min handläggare att jag skulle skrivas in i vikariepoolen inom barnomsorgen senare på dagen fick jag svaret: Ja då antar jag att vi inte kommer se mycket av dej här framöver.

Gick sedan och kollade i affärer, och självklart bara för man knappt har någon krona att spendera hittar man hur mycket som hellst.

Klockan 13.00 hade jag mitt andra möte, en genomgång hur time care pool fungerar så jag kan lägga mej tillgänglig som vikarie och blev då samtidigt inskriven.

När jag en timma senare tränade på friskvårds fick jag förfrågan om jobb på ett dagis. Så nu hoppas jag verkligen att jag kan hålla mej med jobb framöver så jag kan shoppa allt fint jag hittade på stan!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0