Lotus

Igår söndag hämtade vi hem den nya stjärnan! Vilken cool kille, han stressade knappt upp sig på nytt ställe och allt har bara gått superbra.

Lotus
C-ponny, 138.
Född 1994
Okänd härstamning
Registrerad som svensk ridponny

Han har stått på Jokkmokks ridskola till för ca 3 år sedan då han gått som privathäst i Boden. Kan det mesta och är väldigt lugn i alla situationer.

Tyvärr är han ju inte min även om jag skulle vilja det, kommer få nöja mej med att rida kanske ca 1 gång i veckan då Lovisa kommer sköta resten.


Min mobilkamera är väl inte bäst, ska styra upp bätte bilder sen

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sötis ju!:D Jag vill hälsa på nån dag;]

2011-10-25 @ 20:14:37
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0