260911

Dålig uppdatering.
Under veckan som har gått har jag hunnit vara arbetslös, vicka som lärare i en föskoleklass och på fritids i Bureå, anmält mej intresserad att jobba som vikarie, vara arbetslös igen.

Helgen var väldigt rolig, hela fredag dag låg jag och såg serier och film, fredag kväll såg jag och Niklas film och åt lite glass. Lördag dag hade jag vägarna förbi stan och gjorde lite små ärenden. På kvällen tog jag och alice bilen och tittade förbi lite olika fester kring sjöbotten. Mycket trevligt! Söndag blev en vanlig söndag = slappardag.

Nu idag då, jobbar i alla fall inte! Men funderar på att nu ta på mej springskorna och gå en långpromenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0