150512

Ojojoj, var ett tag sen jag bloggade nu. Vardagarna består av jobbet träning niklas och hockeytittande. Och helgen har sett nästan lika dan ut förutom att jag har hunnit träffa fina vänner och varit på 55 års kalas!
Idag efter jobbet har jag bara tagit det superlugnt efter jobbet. Är rätt mör i kroppen efter träning så det är bra med vila. Speciellt då man känner att man knappt orkar gå på jobbet. Annars har jag styrt upp ett fint träningsschema för mej (och niklas) roligare att gymma med nån. Han har dock inte godkänt det än, men det får han lov att göra.
Nu taggar vi bara kortdagar och ledighet fram till fredag. Och självklart en perfekt start på helgen med förfest hos bella och utgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0