231012

Sitter hemma och pluggar och lägger ner mycket tid på att bli klar i tid, gärna flera dagar innan tentan ska vara inne. Den 4 november. Tanken var att bli klar i början av nästa vecka för tror inte jag kommer hinna bli klar i veckan. Idag har jag suttit och läst i böckerna för att ha lite hum om vad jag ska använda i skrivandet. Har även börjat lite på rapporten.
 
Nu slutar jag prata om det tråkiga. Eftersom det är superhärligt väder har jag hunnit med en promenad idag <3 och ska nog hinna med en till. Niklas ska till gymmet ikväll men känner mej inte riktigt hundra.. Funderar också om jag får med mej någon på zumban på torsdag, Bella? Eller om jag satsar på gym? vet inte riktigt vad jag vill.
 
Men har hittat en väska jag vill ha på nelly.se! Och har bokat klipptid på fredag. Sitter här och bara väntar på att pengarna ska rulla in på torsdag.
 
http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/accessoarer/väskor/axel-david-100325/denise-bag-325246-87/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0