070912

Fredag morgon!
Ligger och drar mej i sängen för finns ingen anledning att gå upp då man börjar kvart över tio. Konstigt nog är jag vaken nu.. Tyvärr är jag inte helt hundra i foten och liite tät i näsan, annars hade jag kunna använda den här tiden till träning! (blev plugg i stället)

Jag har alltid varit mer av en morgonmänniska, stiga upp tidigt och äta en god och seriös frukost. Det kan vara det bästa som finns! Sen lägga sig tidigt på kvällen, gärna före tio. För jag gillar att sova och behöver verkligen det. Tyvärr passar inte det studentlivet, och i mitt schema börjar jag kvart över tio nästan varje dag. Bara att vänja sig! Eller stiga upp tidigt och hinna träna;) tror på det sista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0