180912

Visst började jag tidigt på skolan idag men vilken dag! Vi hade redovisningar av våra grupparbeten. Alla hade så bra och lärorika, efter idag blev jag bara ännu mer taggad på att pluggga mer och känner jag verkligen har valt rätt program. Längtar tills man får börja jobba och få använda allt man lär sig.
 
Min egna prestation idag då, ja visst har jag gjort bättre arbeten. Men är nöjd, och tror jag lyckades förmedla det jag ville.
 
Efter en mycket god middag (lax) chillar jag lite och tänker på allt jag lärt mej idag och laddar om för ett träningspass på stil. Crosstrainer i en timme är planen.
 
Tyvärr ingen uppdaterad bild. Men det är i alla fall sol idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0