Tar helg

Efter att ha testat på stils corpass, eller CX worx som dom kallade är jag nöjd. Gillade att använda gummiband och lite vikter i passet. Det kommer jag vara fler gånger på. Eftersom min rygg ofta säger ifrån när jag kör magmaskinerna i gymmet så tycker jag det är svårt att träna magen. Då passar core perfekt. Efter passet tränade jag kondition 30 minuter på crosstrainer.
 
Efter att ha kommit hem har jag hunnit, städa lägenheten, bestämt mej för att tentan är klar och letat böcker för nästa kurs. Vilken energi jag fick idag, undrar om det kan bero på allt kaffedrickande! Det är det bästa för att hindra sötsug..
 
Visseligen en gammal kaffebild;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0