180413

Känner mig lite för pigg för att sova, passar på att blogga i stället.
 
Idag tog jag "sovmorgon" till 8. Hade en föreläsning och ett seminarium på skolan. Naturkunskapskursen tycker jag på riktigt är rolig att hålla på med. Gillar föreläsningarna. Men seminariet bli hade i vetenskapskursen gjorde allt bara ännu mer förvirrat. Trodde inte det var möjligt!
 
Efter att laddat batterierna och ätit middag tog jag mig ut i regnet och cyklade till Stil. Dagens Zumbapass är det besta som hänt den här veckan!! Helt underbart. Jag hann precis hem till hockeyn och kollade första perioden. Tvärduschade i pausen dock cyklade till Bella för andra. Tillsammans fick vi se Skellefteå ta SM-guld.
 
(och äta frökex!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0