210413

Då var helgen redan slut.
 
Fredag: Pluggade lite på morgonen och fick min ryggsäck jag beställde. Jag var även till gymmet och körde ett superpass. Har fortfarande träningsvärk i benen! Sen lagom till middagen kom Niklas upp.
 
Lördag: Gick på stan. Dock var det bara Niklas som hittade en massa. Vi fick oss även en promenad i solen/blåsten. På kvällen var vi till Norlund på fest, jag festade nykter. Det var riktigt nice kväll. När resten gick ut tog vi cykeln hem.
 
Söndag: Det är när man vaknar nästa dag man känner hur skönt det är att man inte var ut. Idag var vi ut på storheden. Fick med mig en vattenflaska, sockar, jord och frön hem. Riktigt nice! Sen körde niklas hem och jag har varit ut på en 8 km lång promenad. Underbart! Fick sjukt mycket sommarkänslor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0