040313

Det tar 21 dagar att bryta en vana eller skapa en ny vana (vad jag har läst i alla fall). Konstigt nog stämmer det, efter 3 veckor med vfu är det här första dagen då jag inte har haft ett enda sug efter kaffe! Mitt beroende är som bortblåst. Men känner jag mej själv lär jag bli det igen lagom till att jag ska börja pluggag igen, gillar kaffe för mycket.
 
Annars då, sitter med inpackning i håret och väntar på att Top model Sverige ska börja. Jag vet att jag borde läsa artikeln till morgondagens kurs, men vet även att jag mycket hellre läser min nya pocketbok jag hittade på bokrean. Jag hittade självklart massor med mer fina saker från shoppingen i lördags hemma i Skellefteå. Framför allt var det supertrevligt att hinna träffa Viccan för lite update.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0